Stör mig ändå lite på att var och varannan här inne skyller på oflyt. Pass går ständigt bakom klubban, vi får 4 mot 1 läge och tre spelare åker och byter, noll känsla i avvägningar och positionering, vid ett tillfälle i boxplay står man 3 timråspelare och trycker ner 2 luleåspelare i sarghörnet,
Nej det är inte oflyt, det är oförmåga. Det kan inte bli så mycket bättre än så här och det är väl tabellplaceringen ett bevis på också...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej det är inte oflyt, det är oförmåga. Det kan inte bli så mycket bättre än så här och det är väl tabellplaceringen ett bevis på också...