mikenomad: Kan dom gott ha det, O8:orna!
Inlägg: 1112570
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Vilken underbar seger mot Norrbottningarna! Så skall en slipsten dras. Taskigt för Omark med ett drömmål och att då inte få vinna matchen.