-Gurra-: Ska vara att domaren ansåg att spelaren avsiktligt pushades in i målgården av en Timråspelare antar jag? Så lät det iaf. på Lavander som tyckte målet var klockrent typ.
Inlägg: 1112683
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
stoff: "nate kommer bli din nästa besvikelse
stoff
Igår kl. 23:46 | | Permalänk "
Nej, för jag hade inte sånna förhopningar på Nate.......
stoff
Igår kl. 23:46 | | Permalänk "
Nej, för jag hade inte sånna förhopningar på Nate.......