Inlägg: 1112681
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
-Gurra-: Är det inte så att pucken hade varit i målgården innan spelare låg där, alltså godkänt mål?
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
-Gurra-: Ska vara att domaren ansåg att spelaren avsiktligt pushades in i målgården av en Timråspelare antar jag? Så lät det iaf. på Lavander som tyckte målet var klockrent typ.
Ska inte poängen räknas bort om en spelare från anfallande lag befinner sig i målgården när pucken går över linjen?. Någon som har en logisk förklaring ?