Inlägg: 1112701
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JimmyH: En match-chat här på HS vore kanon, någonting för Marcus att baka in i HS+ kanske? Jag skulle bli HS+ direkt iaf.
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
JimmyH:
En match-chat vore en utmärkt idé.
fast jag står för det jag gör eller säger i klacken till 110%, detsamma gäller här.
En match-chat vore en utmärkt idé.
fast jag står för det jag gör eller säger i klacken till 110%, detsamma gäller här.
En form av chatt-funktion som försvinner vore att föredra.