1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1112699

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Tikinmyheart:

Jag skulle vilja påstå att många av de som sitter här och skriver under matcherna är exilare. Åtminstone under hemmamatcherna och att då skriva saker i affekt under matchens gång är inte konstigare än att stå i klacken och vädra sina åsikter. Det är inte heller världens mest nyanserade plats alla gånger.

Men har man inte tillgång till klacken som ventil och mötesplats under matcherna så är det lätt att HS blir en tillfällig ersättare.

Vi vid datorn slits lika mycket mellan hopp och förtvivlan under matcherna och det du beskriver är bara naturliga uttryck för detta.


Det är min åsikt.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Simmalugnt: Skillnaden är att det som skrivs här sparas för alla att gå in att läsa. Det gör vanligtvis inte det du får ur dig i klacken.

En form av chatt-funktion som försvinner vore att föredra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.