1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1112788

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Tikinmyheart: Hur många är nöjda med Dee Caz? Jag är det inte.
Han borde få gå. Ta in en annan för tid finns, men däremot inga pengar kanske. Tänkte inte på det.

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Hahl Bundy: På lördag så är förhoppningsvis både Sonnenberg och Samuelsson tillgängliga och då har vi tolv forwards som går före DiCasmirro. Sen finns det väl hopp om Bogg inom en snar framtid och även Hynning kanske. Allt beror nog på hur tidigt nån av de två sistnämnda är redo för spel.

Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Hahl Bundy: DeCaz "ljuger". Han skulle bidra med tacklingar och döda utvisningar.

Har inte sett skymten av honom i BP och tacklingarna lyser med sin frånvaro. Han verkar ha svårt att placera sig och Skogs bidrar tametusan mer i det offensiva spelet än vad han gör. Så här långt en floppvärvning av herrar sportchefer. Å andra sidan har han inte heller ställt till med något heller.

Måste finnas bättre spelare för 100 000/mån.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.