1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615000 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113112

Sv: Apropå nånting...
JBlom: haha, näe självklart, tur de :) men Bodde i Gävle i 17 år, åh på den tiden märkte man att majoriteten inte hade mycket till humor, drog man till med ett skämt trodde dom man var full eller allmänt störd!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Hahaha illa. :)
Kan bara tala för mig själv och det är att jag trivs oerhört bra i Gävle. Kommer nog aldrig att flytta till Sundsvall/Timrå igen. Även fast all släkt bor kvar så känns det mindre å mindre lockande att åka upp. Nu är man ju 25mil närmare Sverige oxå. :)

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Ja sarkasm och ironi existerar inte där: t.ex. en gång såg jag på film med ett gäng gävlebor "HEAT" med Al Pacion och Robert De Nero... För att göra mig lustig så sa jag:

"ÅH!! Asså jag älskar Al De Niro och Robert Casino" och fick som svar:

"Meh pucko!! Dom heter ju Al Pacino och Robert De Niro!!"

Gävle...

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: förstå ett folk fullproppad med hallstabletter och kaffe kan inte ha humor,,,hmm hockeylaget,,,hmm bryggmalet;)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer