1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113154

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Hahaha illa. :)
Kan bara tala för mig själv och det är att jag trivs oerhört bra i Gävle. Kommer nog aldrig att flytta till Sundsvall/Timrå igen. Även fast all släkt bor kvar så känns det mindre å mindre lockande att åka upp. Nu är man ju 25mil närmare Sverige oxå. :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
JBlom: men din pajas, Sverige börjar vid Ljusnan och uppåt, resten kan Danmark få :)

Sv: Apropå nånting...
JBlom: Gävle? Hur kan man vilja bo där? Varenda eviga gång man ska passera den staden så regnar det.
Det är solsken genom hela Sverige, men kommer man inom en radie på 4 mil från Gävle så börjar molnen dra ihop sig o så börjar det regna. Det slår aldrig fel.
Procentchansen för att jag har haft sol i Gävle är nog 0.5%.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer