1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1113931

Sv: Silly Season 09/10
Pätr: Centeruppställningen i avslutningen denna säsong skulle kunna se ut så här...

Pyörälä - Wandell - Bagarn - Sonnenberg.

Måste bara tillhöra bland de bästa centerupppställningarna i hela Elitserien!? Men Pyörälä vill nog spela ytter igen.


Nästa säsong borde Linkan jobba efter detta, känns realistiskt även om man ser till det rent ekonomiska:

1:a center: Saarenheimo alt. Viuhkola alt. Kontiola
2:a center: Bagarn alt. Sonnenberg alt. Pakaslahti
3:e center: Bogg
4:e center: Samuelsson alt. Lander

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
Tycker det ser rätt stabilt ut med Wandell, Sonnenberg, Bagarn och Bogg som centrar jag. Med Hynning tillbaka sen så finns det bra bredd på yttrar också. Det jag vill ha nu är en stabil back.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.