"Ross Lupaschuk hade en bra säsong i Europa. Den med Mora 2005-2006. Sedan har han farit och flängt i olika klubbar. Nu är han uppsatt på transferlistan hos sin ryska klubb Sibir Novosibirsk. Några har förspråkat att det vore en utmärkt powerplayback att ge en chans igen i Malmötröjan. Jag är själv ganska tveksam. Han funkade inte alls under "Osten" och Göran Karlström är en rätt krävande tränare han också, så vetefasen om Lupaschuk hade funkat här. Sedan tror jag inte Malmö är beredda att slanta upp de 300.000 kronorna han lär kräva i månaden."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Ross Lupaschuk hade en bra säsong i Europa. Den med Mora 2005-2006. Sedan har han farit och flängt i olika klubbar. Nu är han uppsatt på transferlistan hos sin ryska klubb Sibir Novosibirsk.
Några har förspråkat att det vore en utmärkt powerplayback att ge en chans igen i Malmötröjan. Jag är själv ganska tveksam.
Han funkade inte alls under "Osten" och Göran Karlström är en rätt krävande tränare han också, så vetefasen om Lupaschuk hade funkat här. Sedan tror jag inte Malmö är beredda att slanta upp de 300.000 kronorna han lär kräva i månaden."