Inlägg: 1114387
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
Fet-Ecke: sånt där beror nog på att många har svårt att skilja på Timrå ik som förening och timrå som bygd . självklart måste en ny arena byggas i Sundsvall så småningom om timrå aka klara av att vara kvar på den nivå vi är i dag .. så är de bara .. inget att diskutera..
Om jag bor i Sundsvall eller Timrå? Jag bor mitt i mellan så det ger varken från eller till för mig i detta sammanhang. Skippa nu allt skitsnack och var konkreta och sakliga i era debattinlägg!
Vad gynnar det Timrå IK om ni gnäller på varandra fram och tillbaka?