Fet-Ecke: sånt där beror nog på att många har svårt att skilja på Timrå ik som förening och timrå som bygd . självklart måste en ny arena byggas i Sundsvall så småningom om timrå aka klara av att vara kvar på den nivå vi är i dag .. så är de bara .. inget att diskutera..
Inlägg: 1114459
Svarskommentarer
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
superfalle: eftersom när vi bygger ett skrytbygge I stan så kommer alla stora företag plötsligt ge alla sina sponsorpengar till Timrå IK ???
Sv: Arenafrågan - bygga nytt eller stanna kvar?
superfalle: "så är de bara .. inget att diskutera.."
Jodå, det är ju det vi gör!
Jodå, det är ju det vi gör!