1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1114539

Sv: Silly Season 09/10
El Maco: Tackar, kul att glädja någon! Don Quijote är mitt andranamn.....Inser nu att jag ändå inte fullt ut tagit till mig hur den här gästboken fungerar, att härinne existerar två, och endast två nyanser nämligen svart eller vitt. TIK har nu vunnit två matcher så naturligtvis regerar vitt. Allt är ljust och glammigt nu, jag blir nästan bländad över hur fantastiskt TIK är och vilken ljus framtid TIK går till mötes. TIK:s spelare och ledare är självklart orörbara och du skola inga andra gudar hava bredvid TJ. TJ är vår frälsare vilken vi alla vördnadsfull bör knäfalla inför. Ära vare TJ i höjden....

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.