Inlägg: 1114555
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Lugn nu broder:) Både du och jag vet att Nyström, Ros och Sigtuna sonen vill skapa oreda i hockeyleden, varför ens reagera på vad de tycker, tänker och tror om var TIK ska hamna när grundserien är färdigspelad.
Så länge vi tror på Timrå så får dessa herrar spekulera bäst de vill.
Hehe nog första gången någon kallat mig puckad:)
Så länge vi tror på Timrå så får dessa herrar spekulera bäst de vill.
Hehe nog första gången någon kallat mig puckad:)
Vad har politik härinne att göra? Iså fall så skulle vi kunna diskutera världsproblemen i det oändliga härinne.
Om du är så puckad att du tror att jag reagerar starkare på Nyström åsikter än att över 3000 barn dör avrje dag pga undernäring eller att oskyldiga civila ALLTID kommer i kläm o är de som får lida mest pga makthunger, profit, poltik o religion, då är det bara att beklaga!