Inlägg: 1114594
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin:
Det är inte det att han skriver ner Timrå det får han gärna göra. Det är bra tändvätska.
Men han är en kappvändare av den värsta och äckligaste sorten.
Det är inte det att han skriver ner Timrå det får han gärna göra. Det är bra tändvätska.
Men han är en kappvändare av den värsta och äckligaste sorten.
...men visst kan man tycka att han kan lyfta fram TIK lite oftare. Vilket han också tidigare gjort. Men det känns som att denna säsong kanske inte varit så där jätte-jätte bra heller. Det har han ju rätt i.