Inlägg: 1115770
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
mikenomad: F.ö har jag hittat Morrissons svagheter. Det gjorde tydligen Skelet oxå. Jag menar det kan ju vara bra inför nästa veckas match för han får väl stå?
Zacke är det ju ingen Modoit som gillar.
Zacke är det ju ingen Modoit som gillar.
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
mikenomad: Själv orkar jag inte engagera mig i det där. Inte när världssituationen ser ut som den gör o trots att det är eldupphör i Gaza. :)
Så nu tar jag till ett äkta kappvändargrepp och lanserar tanken om att kappvänderi inom sportjournalistik kanske inte självklart är något negativt utan tvärtom kanske något nödvändigt.
Att bara framhålla ett lag från den positiva sidan är supportrarnas roll, inte journalisternas. Även om jag tror att kappvändaregenskapen är väl så eteblerad hos de flesta supportarna också. Inklusive mig själv.