Inlägg: 1115775
Svarskommentarer
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: "Zacke är det ju ingen Modoit som gillar."??!? Idag ÄLSKAR vi alla honom!
Sv: Whoooohooooo! Let's empty the tank!
Hahl Bundy: Precisera gärna svagheterna, inte för att de var direkt otydliga igår. Har läst lite supporterreaktioner från det lag han lämnade när han skrev på för Modo och de var väl, lindrigt sagt, övervägande tacksamma för att Modo förbarmade sig och befriade dem från Morrisson...
Zacke är det ju ingen Modoit som gillar.