1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1115818

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Och avslutningen på samma stycke:

"Pengar är inte allt och tyvärr har dagens Frölunda färgats mer av pengapolitik och stora, dyra namn än av känsla.
Jag tror problemet heter Mats Ahdrian – klubbdirektören som gett nej- sägarna till 14 lag i elitserien ett ansikte.

It´s all about the money.

Och precis när jag skriver det här plingar det till i mailen med rubriken:

”John Pohl klar för Frölunda”.

Ännu en desperat miljonvärvning. Amerikanen som jag sett spela live i Toronto Maple Leafs. Där gjorde han ett mål på hela säsongen i fjol. I vinter hann han göra tre i Lugano innan schweizarna rev kontraktet.
Fyra mål på två säsonger.

Är det vad Frölunda behöver just nu?"


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Dream Team: Hade det varit Timrå han varit klar för hade nog ingen klagat. Är han snubben som kommer ösa in mål, nej det tror jag inte men han kanske bidrar med andra egenskaper istället?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.