jens_88: Uhmm det har du ju rätt i, dee-caz behöver nog inget artistkontrakt.
Inlägg: 1115971
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Artistkontrakt har väl inte med nationalitet att göra? Utan skattesatser?
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard:
fat bastard har tjatat om canadicker hela hösten, nu förstår jag varför !
Ny energi i laget, betydelsen på och utanför is är för mig så tydlig!
I går såg jag nya TIK låt detta fortsätta !!!!
fat bastard har tjatat om canadicker hela hösten, nu förstår jag varför !
Ny energi i laget, betydelsen på och utanför is är för mig så tydlig!
I går såg jag nya TIK låt detta fortsätta !!!!