1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116408

Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
J0nssa: Om Bagarn redan nu, mitt under brinnande säsong, muntligen är överrens med HV där han inte vet om vi spelar kvalserie eller final, ja då tänker inte jag skriva på ngn namninsamling.

Jag tycker det är synd att han bekräftar någonting överhuvudtaget, men han säger själv att HV är en klubb han alltid velat spela i.

Tack Bagarn för vad du har gjort för Timrå IK.

Svarskommentarer

Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
Tikinmyheart:

Att inte spelarna begriper att om man går till FHC, FBK eller HV så försvinner dom i mängden och tappar i status!! Finns många bevis på det redan!!! KAn bara inte tänka mig att en kille som MPS går till FHC, det vore förödande!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.