Inlägg: 1116408
Svarskommentarer
Sv: Namninsamling - Vi vill ha Bagarn kvar!
Tikinmyheart:
Att inte spelarna begriper att om man går till FHC, FBK eller HV så försvinner dom i mängden och tappar i status!! Finns många bevis på det redan!!! KAn bara inte tänka mig att en kille som MPS går till FHC, det vore förödande!!
Att inte spelarna begriper att om man går till FHC, FBK eller HV så försvinner dom i mängden och tappar i status!! Finns många bevis på det redan!!! KAn bara inte tänka mig att en kille som MPS går till FHC, det vore förödande!!
Jag tycker det är synd att han bekräftar någonting överhuvudtaget, men han säger själv att HV är en klubb han alltid velat spela i.
Tack Bagarn för vad du har gjort för Timrå IK.