1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116471

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
mikenomad: Tyvärr är det ju en sak att vända matcher mot brynäs, ssk och luleå och en helt annan att vända mot fbk borta.

Tråkigt att det skulle bli så här redan i första.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Känns som att vi får fokusera på att försöka få hål på Jonas Gustavsson...

Dessutom har vi inte råd att dra på oss för många utvisningar mot bättre lag, vårat bp är alltför stillastående och passivt vilket jag betonat tidigare.

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Olle: Jättetråkigt om vi klappar ihop, är värt mkt att åtminstone få till en värdig tillställning. Förlust är annars ingen katastrof, vi lär inte vinna återstående matcher och fbk borta är ingen måstematch.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer