Känns som att vi får fokusera på att försöka få hål på Jonas Gustavsson...
Dessutom har vi inte råd att dra på oss för många utvisningar mot bättre lag, vårat bp är alltför stillastående och passivt vilket jag betonat tidigare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dessutom har vi inte råd att dra på oss för många utvisningar mot bättre lag, vårat bp är alltför stillastående och passivt vilket jag betonat tidigare.