1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614993 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116479

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Olle: Härligt Skogs....

Säsongens sorgebarn har ingen stor afton.

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Lite tung perre, onekligen. En sån här period brukar man gärna vilja rida ut och ha 0-0 med sig inför fortsättningen. Nu har man två i baken i stället.
Men, och ett jävligt viktigt men: inga matcher har så här långt i seriens historia bestått av 20 minuter. Första ronden till FBK. Vad kan Timrå svara med?

Jag är fortsatt optimist!

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
mikenomad: Hur går det för bror hans då? (R.Jonsson)

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer