1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1116484

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Lite tung perre, onekligen. En sån här period brukar man gärna vilja rida ut och ha 0-0 med sig inför fortsättningen. Nu har man två i baken i stället.
Men, och ett jävligt viktigt men: inga matcher har så här långt i seriens historia bestått av 20 minuter. Första ronden till FBK. Vad kan Timrå svara med?

Jag är fortsatt optimist!

Svarskommentarer

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Bragd-Birger: Är inne på samma spår,

2 pp mål för FBK.

Nej tror Timrå kommer komma upp mer i banan i andra och tredje perioden, kom ihåg att laget åkte buss ner till Karlstad idag. Bortalagen brukar ofta behöva köra av benen i den första perioden.

Nej Lotovnen ut Moe in! Denna ändring vill jag se.

Sedan är det bara att ha tålamod och så sakta kommer också målen nej, minst 1 pinne kommer vi få med oss idag!

Sv: Färjestad - Timrå IK 2009-01-24
Bragd-Birger: Jiiiihaaaa...låt oss tömma tanksen!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer