persson: Det är väl bara att hålla ögonen öppna, tvekar på att dom redan skulle ha pratat igenom allt.
Personligen vill jag att han stannar, då jag tycker han blivit bättre under tiden han varit här, samt att han passar bra med Sonnenberg ute på plan, går in i situationer utan att bry sig om eventuella smällar osv.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Personligen vill jag att han stannar, då jag tycker han blivit bättre under tiden han varit här, samt att han passar bra med Sonnenberg ute på plan, går in i situationer utan att bry sig om eventuella smällar osv.