Inlägg: 1117573
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Om allt går enligt planerna bör dessa spelare finnas tillgängliga och jag tycker att man bör formera dessa som nedan.
Första
Backar: 26-2
Kedja: 37-13-19
Andra
Backar: 3-36
Kedja: 91-22-27
Tredje
Backar: 23-4
Kedja: 7-33-62
Fjärde
Backar: 29-51
Kedja: 16-17-10
Med detta lag anser jag oss vara ett av de 8 slutspelslagen.
Denna trupp på pappret är för balanserad och stabil och har en spetskompitens som inte ska vara någon annanstans än i ett slutspel!
De som står utanför laget är 24, 14, 11, 8 och 1.
Inte för att verka elak men visst har vi skador på rätt spelare!
Nej imorgon blir det seger, Timrå vinner med 5-2.
Första
Backar: 26-2
Kedja: 37-13-19
Andra
Backar: 3-36
Kedja: 91-22-27
Tredje
Backar: 23-4
Kedja: 7-33-62
Fjärde
Backar: 29-51
Kedja: 16-17-10
Med detta lag anser jag oss vara ett av de 8 slutspelslagen.
Denna trupp på pappret är för balanserad och stabil och har en spetskompitens som inte ska vara någon annanstans än i ett slutspel!
De som står utanför laget är 24, 14, 11, 8 och 1.
Inte för att verka elak men visst har vi skador på rätt spelare!
Nej imorgon blir det seger, Timrå vinner med 5-2.
Men vad hände med Bogg, han var ju med i truppen i Brynäsmatchen men inte i truppen till Karlstad? Eller är jag ute och cyklar??
Vore i alla fall skönt med en till forward tbx så att man kan lira på fyra hela anfallsformationer...gillar inte när man kör med tre centrar och fyra ytterforwardspar.