Inlägg: 1118148
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
4-2 blir det till Timrå, jag har tippat rätt resultat senaste 2 matcherna och tänker inte bryta en vinnande trend.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Se till att slakta Rögle imorgon nu. Vårat lag kan ju inte spela hockey, så lite hjälp från er skulle inte skada. Rögle och SSK till kvalserien! Deal?
Håller tummarna som fan för er imorgon! Spelar ni som ni gjorde sist mot oss så kan Rögle lika gärna lämna Walkover efter första! Kör hårt!
Håller tummarna som fan för er imorgon! Spelar ni som ni gjorde sist mot oss så kan Rögle lika gärna lämna Walkover efter första! Kör hårt!
Första
Backar: 26-2
Kedja: 37-13-19
Andra
Backar: 3-36
Kedja: 91-22-27
Tredje
Backar: 23-4
Kedja: 7-33-62
Fjärde
Backar: 29-51
Kedja: 16-17-10
Med detta lag anser jag oss vara ett av de 8 slutspelslagen.
Denna trupp på pappret är för balanserad och stabil och har en spetskompitens som inte ska vara någon annanstans än i ett slutspel!
De som står utanför laget är 24, 14, 11, 8 och 1.
Inte för att verka elak men visst har vi skador på rätt spelare!
Nej imorgon blir det seger, Timrå vinner med 5-2.