Inlägg: 1118178
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Jesse P: Åh! Han får ju inte göra en Ed Ward..... dvs lägga skridskorna på hyllan. Nä Timrå, nu är det ett kontrakt som gäller för vår Sonnenberg.
" Antingen slutar jag nästa säsong eller så spelar jag vidare här i Timrå. Att byta till ett annat lag känns inte så aktuellt."
De låter väldigt aktuellt att han spelar i Timrå nästa säsong,
och som han har inlett dom här matcherna så ser jag gärna mer av honom