Inlägg: 1118180
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-01-27
Yellowcard: ja absolut, synd bara ifall familjen åker till kanada och stannar där för då blir de inga 2-3 år i Timrå skulle ja tro
Sjukt att han funderar på att sluta annars! Han räcker lungt i 2-3 år till skulle jag tro.