Yellowcard: Fy helvete va nervöst....detta kan ju gå hur som helst, Backe släpper returer rakt ut, Lotvonen o RJ katastrofala, Skoghs fick chansen gjorde bort sig direkt, Styf är inte sig normala jag, hamnar fel i sitiuationerna....and so on!!!
Inlägg: 1118609
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MB: Ja i brist på redan uppbitna naglar gav jag mig på en skinflik intill nageln på pekfingret och nu blöder jag lite lätt haha..
Sv: Apropå nånting...
MB: Usch då, låter som om Moe o lello får spela resten av matchen.....eller sätt boggen o hynning på backen