Yellowcard: Jaja... tror att vi torkar i med 3-2 i overtime.
Inlägg: 1118623
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
sargad: oj oj oj hur ska detta sluta... Inte Timrå som tar tag i taktpinnen på långa vägar i 3dje... oj oj......