Yellowcard: Ha ha ha...ska göra ont att hålla på Timrå :-)
Inlägg: 1118627
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bör Challe ta timeout? Trodde i min enfald att lägstanivån skulle höjas med Styf o kanadicker.
Sv: Apropå nånting...
MB: ja usch fick en skitjobbig ångestattack nu... Fet klump i magen.. Boxplay på det nu.. oj oj oj....