Johan J: Nä inte ska vi har Pavel Rosa, vi har ju värvat Nate DiCasmirro.
Inlägg: 1119052
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Rosa var dyr vill jag minnas men i den situation Rögle är i behöver man förstärka och då är tjecken ett utmärkt val - man kan gissa att Rögle vägt kostnaden att åka ut mot ett sexsiffrigt belopp i lönekuvertet och att privat näringsliv förmodligen står för merparten av den beloppet.
Sv: Silly Season 09/10
Anonymous: Spetskompetens har vi, och Nate är förmodligen en mycket bättre lagspelare än Rosa, Nate tillför väldigt mycket positiv energi till gruppen.