Inlägg: 1119055
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
jens_88: Helt riktigt,även om Rosa var riktigt bra.
Tur att vi inte möter Rögle något mer.
Förresten undrar hur brynäsarna går an på sunken när dom ser att Rögle värvar o inte vem som helst? Jag måste in dit o säga HEJ! :)
Tur att vi inte möter Rögle något mer.
Förresten undrar hur brynäsarna går an på sunken när dom ser att Rögle värvar o inte vem som helst? Jag måste in dit o säga HEJ! :)
Har man Tenkrat och Pyörälä i truppen redan behöver man inte ha han, då tar jag hellre Dee Caz för hans inställning och vad han tillför laget utanför isen