Inlägg: 1119180
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
icing: Hans formkurva har väl pekat spikrakt nedåt sen han lämnade TIK, då föredrar jag nog att Moe får speltid istället för en trött finne.
Kanske vore något, spelsinne har han ju och är något rörligare än Lotvonen. Dock kanske det inte är den defensiva klippa vi skulle behöva?