icing: Hans formkurva har väl pekat spikrakt nedåt sen han lämnade TIK, då föredrar jag nog att Moe får speltid istället för en trött finne.
Inlägg: 1119181
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Frella: Du har en poäng där....
Knepigt dock att det i princip bara gått utför för honom. Tyckte han hade storrt spel i sig när han lirade i TIK...!!
Knepigt dock att det i princip bara gått utför för honom. Tyckte han hade storrt spel i sig när han lirade i TIK...!!