Ville Mäntymaa är ett nytt namn för mig.
Inlägg: 1119415
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
T T: Jag hoppas han är tilltänkt som andra kedje center,
jag vet inte om man har för höga krav men finska ligan är väl inte så bra va? alltså en aning sämre än elitserien alltså, då hade de gärna fått varit en
center med mer poäng
jag vet inte om man har för höga krav men finska ligan är väl inte så bra va? alltså en aning sämre än elitserien alltså, då hade de gärna fått varit en
center med mer poäng