Inlägg: 1119532
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Andersson:
Alltså det där är fan illa.
Det känns ju som att Wandell har varit med hur många år som helst.
Jag känner mig gammal.
Alltså det där är fan illa.
Det känns ju som att Wandell har varit med hur många år som helst.
Jag känner mig gammal.
Hoppas han får fira dubbelt ikväll , dvs med en timråseger i swedbank.