Inlägg: 1119479
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Simmalugnt: Börje Svensson vill ha lite nya ramsor alltså. Här ska han få en iaf:
"Timrå IK är dom bästa, heja heja heja Timrå"
Går även att vara lite mer vågad och köra nåt i stil med:
"Kom igen Timrå, kom igen Timrå"
Eller vinterklassikern:
"Så kom igen vårt Timrå-gäng, ni måste käääääämpa för att vinna".
Allt har en början.
"Timrå IK är dom bästa, heja heja heja Timrå"
Går även att vara lite mer vågad och köra nåt i stil med:
"Kom igen Timrå, kom igen Timrå"
Eller vinterklassikern:
"Så kom igen vårt Timrå-gäng, ni måste käääääämpa för att vinna".
Allt har en början.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
För övrigt så fyller vår Tom Wandell 22 år idag Grattis !
Hoppas han får fira dubbelt ikväll , dvs med en timråseger i swedbank.
Hoppas han får fira dubbelt ikväll , dvs med en timråseger i swedbank.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Om/när vi leder med 2-3 mål ikväll vill jag höra klacken skandera "Modo till kvalserien".
HAHAHAHA Ja Björn ville ju ha nya ramsor från klacken.