Inlägg: 1119548
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Skarin: Fy fan vad mysigt om Börje hängde in trissan rätt upp i klykan ikväll och vi får sjunga hela vägen hem om Börjes bravader i Dövik.
Björn-Börje Svensson *klapp-klapp-klapp*
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Björn-Börje Svensson *klapp-klapp-klapp*
ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Skarin och Uno:
Aldrig hört honom omnämnas som Börje, men det verkar ju vara allmänt känt. Jag börjar tappa greppet här nere!
Jag hoppas att ni kommer ner och hälsar på i Stockholm och Slöddertälje den 17 och 21 februari.
Aldrig hört honom omnämnas som Börje, men det verkar ju vara allmänt känt. Jag börjar tappa greppet här nere!
Jag hoppas att ni kommer ner och hälsar på i Stockholm och Slöddertälje den 17 och 21 februari.
#19 i hockeylaget TIK.
Och nej då, ingen fara. Jag blir gosig på kaffe. Kanske ett järn bredvid, jag vet inte.