Inlägg: 1119545
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Simmalugnt:
#19 i hockeylaget TIK.
Och nej då, ingen fara. Jag blir gosig på kaffe. Kanske ett järn bredvid, jag vet inte.
#19 i hockeylaget TIK.
Och nej då, ingen fara. Jag blir gosig på kaffe. Kanske ett järn bredvid, jag vet inte.
Vem är Börje?
Och har du inte börjat uppvärmningen liiiite tidigt nu?
;oP