1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614753 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1119622

Sv: Apropå nånting...
Jesse P: "Malmö i konkurs??
Varför lär man sig inte när man har varit nära att gå i konkurs förut
man har blivit räddad förut men nu verkar de inte bli nå mer pengar, inte från Percy iaf"

51% regeln ska ju tydligen ändras och då är Percy intreserad av att köpa stora delar av klubben! Men han sa att det måste gå igenom iår! Det blir nog räddningen!! FAN också jag vill se skiter braka ihop! Men "får" Tur BK Rögles arena då? FAN också Tur BK har sån tur.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Blizzard: dom är inte värd att få fortsätta spela, ja mena, dom har ju haft sina chanser, (fler än en va`?) haha, nja, vem vet, dom vinner förmodligen på lotto när percy lottar ut den i besvikelse över att folk inte kan hålla i pengar

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.