Inlägg: 1119623
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
jokklas:
"Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
Jag skall måla hela skiten röd å viiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
För i hjärtat är ju jag en Timråiiit"
Klockren! Helt fantastisk ramsa! Denna måste höras i Swettbank ikväll, annars är de skandal!
"Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
Jag skall måla hela skiten röd å viiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
För i hjärtat är ju jag en Timråiiit"
Klockren! Helt fantastisk ramsa! Denna måste höras i Swettbank ikväll, annars är de skandal!
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
Jag skall måla hela skiten röd å viiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
För i hjärtat är ju jag en Timråiiit