Simmalugnt: "Jag ska måla hela swedbank, lilla mamma"
Inlägg: 1119477
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
willysson:
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
Jag skall måla hela skiten röd å viiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
För i hjärtat är ju jag en Timråiiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
Jag skall måla hela skiten röd å viiit
Jag skall måla hela Swedbank lilla Mamma
För i hjärtat är ju jag en Timråiiit
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
willysson: "Jag ska måla hela swedbank, lilla mamma"
Genialt! Ett måste ikväll.
Genialt! Ett måste ikväll.