Ah, vilket runkmål. Jaja: fortsätt gnugga!
Inlägg: 1119870
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Haha, Modo är verkligen sanslöst usla. Koncentration och frenesi så tar vi det här.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
jaha .. se där! Där fick ni målet ni grinade efter.. kan vi börja lira på riktigt nu, övikstattare?