Bragd-Birger: Ja ja ja...kör över dem och VINN matchen, skjut utav bara helvete.
Inlägg: 1119957
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
MB: Modo spelar ju kvalseriehockey nu så om allt går enligt planerna ska dom också ligga där nere efter denna match.