nu räcker det... helvetes jävla målvakt
Inlägg: 1119986
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: Inte fan är det väl Backes fel att Modo-djävlarna får en 2 mot 1 i boxplay
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
andyo: Tycker backe har varit bra, men är duktig på att släppa in skitmål också=/