Inlägg: 1120108
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Hyfsad utdelning för Modo. 3 skott i sista, två i mål.
Nej, denna skänkte du bort Backlund.
Annars: alldeles för få avslut av Timrå. Snyggt med snurr och positionsbyten, visst, men: Zacke skulle ha prövats på samma sätt som Backe.
Ah...allvarligt: det här var en av de mest bedrövliga förlusterna på hela säsongen. Fy helvete, så dåligt målvaktsspel.
Nej, denna skänkte du bort Backlund.
Annars: alldeles för få avslut av Timrå. Snyggt med snurr och positionsbyten, visst, men: Zacke skulle ha prövats på samma sätt som Backe.
Ah...allvarligt: det här var en av de mest bedrövliga förlusterna på hela säsongen. Fy helvete, så dåligt målvaktsspel.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Laken: Nu var du rolig va?
Näe men faktum är ju att karln inte har nån vinnarmentalitet.
Näe men faktum är ju att karln inte har nån vinnarmentalitet.
Nej, det är för dåligt Backlund, nu tröttnar till och med jag!