Ambroo: har du nått bättre att komma med ?
Inlägg: 1120200
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
persson: TIK är bättre i fem mot fem matchen igenom. Ska man gnälla på nåt så är det att man tar för många onödiga utvisningar och att man inte är tillräckligt heta när man väl har powerplay själva. Sen har man full koll under första halvan av tredje och man sitter ju bara och väntar på trean, resten är historia...
Ser man inte det så är jag den första att beklaga.
Ser man inte det så är jag den första att beklaga.